Monday 22 June 2009

Copics & Magnolia...Special moments....

Vandaag mijn allereerste copics + Magnolia-kaartje!
Een poosje geleden heb ik een workshop copics gevolgd waarbij we een magnolia plaatje in moesten kleuren.... Hoewel ik me voorgenomen had om noch Magnolia-stempels noch copics te gaan kopen ben ik toch voor gaas gegaan. Bij deze mijn allereerste kaartje ermee...Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. De tekststempel met dank aan mijn hobbymaatje Monique (thanks meid!). Verder gebruikt: nestabilities, lint, roosjes en blaadjes (zie beiden in mijn webwinkeltje), lint, stickerrandje, randpons van fiskars en een teksstempel die ik geembost heb met een heatgun.
Morgen ga ik beginnen aan mijn ACE-opdracht...ik hoop jullie snel het resultaat ervan te kunnen laten zien.
Fijne avond allemaal!



Hello everybody, today my first ever Magnolia card and the very first one coloured with my new copic markers...
A while ago I attended a workshop and though I had told myself not to buy Magnolia stamps or copic markers.....uhhhh... well see the result. Such fun to work with the markers and instantly fell in love with the cute Magnolia-stamps.... Furthermore I used nestabilities, some ribbon, leaves and flowers (which you can find in my webshop). The upper text-stamp with thanks to my friend Monique (thanks girl!) and the below tekststamp I embossed with a heatgun.
Tomorrow I'll start working on my assignement for ACE... hope to show you the results soon.
Have a nice evening all!

1 comment:

  1. toppie, Von ...

    maar ben er ook meteen helemaal verlegen van!!!

    knuffie voor jou
    en een pootje voor Phoebe,

    Monique

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne