Thursday 1 April 2010

En de winnaar is..... And the winner is....

Iedereen superbedankt voor al jullie leuke reacties!
Het was mijn allereerste candy en ik vond het zo leuk dat ik het zeker een keer ga herhalen.
Ik heb geheel willekeurig (kleine opgevouwen papiertjes) een winnaar getrokken en de winnares van de blogcandy is geworden.....Debbie!  Van harte gefeliciteerd meid! en sttuur je me even je adres? (email-adres staat rechts in de balk).
Dikke knuf, Von

I want to thank everyone for participating and for your very kind response!
This was my very first blogcandy and I enjoyed it so much that I will certainly place another candy sometime!
Randomly (little folded papers with your names on it) I drew a winner and the winner of the candy is....Debbie! Congrats girl! and please send me your adress (find my email in the sidebar).
Big hug to you all, Yvonne

2 comments:

  1. whoohoo!! ikkuh?? echt waar??!!! Oh wat gaaf!! heb je eventjes?? Doe even een rondedansje hahaha...mijn eerste Candy gewonnen, zo blij mee! Ik ga je zo gelijk even mailen voor mn adres!

    xxDebbie

    ReplyDelete
  2. Hoi Debbie,
    Wat leuk dat je er zo blij mee bent! Dat maakt mijn allereerste blogcandy extra leuk voor mij!
    Je candy gaat vanmiddag op de brievenbus hoor!
    Heel veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Yvonne

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne