Friday 4 June 2010

Berelief....toch?

Hallo lieve allemaal,

Met deze zonnige dag (zou het dan toch eindelijk zomer gaan worden???) een gezellig, vrolijk en kleurig kaartje met een stempel van Helz Cuppleditch.
Dit zijn stempels die heel fijn zijn in te kleuren vooral omdat de lijntjes zo mooi dun zijn! Je kunt er heerlijk met je kleurtjes (in mijn geval Distress inkt) op los kleuren!

Het scrappapier is van Basic Grey (serie Green at heart) en de kaart is verder afgemaakt met wat lint, een oude knoop uit de knopendoos, wat strassteentjes en bloemetjes.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en er een lekker zonnige bui van krijgen!

Ik wens jullie allemaal een heel gezellig, zonnig weekend....
de vooruitzichten zijn goed en ik denk dat het wel BBQ wordt dit weekend!

Dikke knuffel,
Yvonne

6 comments:

  1. schitterend kaartje yvonne
    erg leuk gedaan
    en idd het wordt echt bbq weer vantweekend wij gaan het zondag maar direct doen hihi
    liefs chantal

    ReplyDelete
  2. Het is weer een prachtige kaart!!!

    Lieve groetjes Janet

    ReplyDelete
  3. molto bella, semplice e ben fatta complimenti

    ReplyDelete
  4. Ook hier vind ik hem nog steeds een schatje Yvonne!

    Vandaag weer zo'n zomerse dag, gordijnen dicht,parasolleke omhoog...Geniet ervan! Xx

    Katinka

    ReplyDelete
  5. wat een schattig kaartje, en mooi gekleurd!
    groetjes Nicole

    ReplyDelete
  6. wat een onwijs lief kaartje, en zeker lekker zonnig...laat die zomer maar komen;-)

    Gr.
    Debbie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne