Friday 18 June 2010

Bride and Bridesmaid van Magnolia...

Hallo lieve allemaal,

Voor de kaart van vandaag heb ik stempels uit de nieuwste collectie van Magnolia gebruikt: de Wedding-collectie. Ik kon het natuurlijk weer niet laten toen ik de stempels zag...ze zijn zo schattig!
Voor deze kaart heb ik gebruikt de stempel Bride and Bridesmaid en (voor de achtergrond) Wedding Rose Arch. De achtergrond stempel kun je zowel gebruiken voor staande figuurtjes als voor zittende omdat er een dwarsbalkje in de boog zit.

Voor het inkleuren heb ik Distress Ink gebruikt; gebruikte kleuren:
- rose/ rood: Tattered Rose, Worn Lipstick,
- bruin tinten: Old Paper, Brushed Corderoy, Vintage Photo, Walnut Stain,
- lila: Dusty Concord
- groen: Pine Needles, Peeled Paint,
- blauw: Faded Jeans
- geel: Mustrad Seed.
Het scrappapier komt ook uit de Wedding colectie van Magnolia (deze keer wel heel erg mooi papier; een paar ervan zelfs met een echte zilver/goud glans!).

Ik ben, als altijd, reuze benieuwd naar jullie mening!

Mochten jullie vragen/ opmerkingen/ verzoekjes hebben, dan hoor ik dat ook graag.
Je kunt daarvoor hieronder een reactie achterlaten of mij een mailtje sturen (adres staat in rechtsboven in de balk)

Met een dikke knuffel
en alvast een heel fijn weekend toegewenst,

Liefs, Yvonne

4 comments:

  1. Hij is schitterend!!!!

    Lieve groetjes Janet

    ReplyDelete
  2. schitterend kaatrje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  3. Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt. Schitterend!

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat een geweldig mooi kaartje, echt een pareltje. Heel heel erg mooi met al die bloemetjes erbij en die arch is gewoonweg super!
    Over verzoekjes gesproken...jij hebt zulke enorm mooie stempeltjes, zou je het misschien leuk vinden om een keer een afdrukjes ruil te doen? Zoals je weet is mijn budget als student namelijk niet zo groot en op die manier is het voor mij toch mogelijk om eens met andere afdrukjes te werken dan die ik zelf heb...laat maar horen hoe je erover denkt!
    xxDebbie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne