Monday 28 June 2010

Jippie...50 volgers... tijd voor een feestje: blogcandy !!!

20 juni 2010
Een paar dagen geleden had ik het er al over dat ik hoopte dat het er aan zat te komen en nu is het zover:
Ik ben er best een beetje (heel erg) trots op dat mijn blog de 50 volgers heb bereikt!
Als bedankje aan mijn volgers en voor hun leuke reacties geef ik een blogcandy weg.

Het volgende zit in de candy:
- diverse stickervellen
- pakje photo corners van Making Memories
- 3 bosjes roosjes
- pakje roze bloemetjes
- pakje hortensia-bloemetjes
- rolletje lint
- Papierblok van Deja Views (met een paar vel stansjes erin)
- pakje labels van Provo Craft
- diverse embellishements (o.a. bedels/ charms)
- 2 x rub ons.

en verder ook nog:
- 6 grote scrapvellen van K&Company

Om kans te maken op de blogcandy moet je aan alledrie de volgende regeltjes voldoen:
1. volger zijn (of worden) van mijn blog +
2. plaats een reactie onder dit bericht  +
3. link jouw blog aan mijn blog door plaatsing van de bovenste foto van mijn candy in de sidebar van je blog.

Alleen als je aan ALLE 3 de voorwaarden voldoet, maak je kans op de candy.
(Heb je geen eigen blog, wil je dat dan even in de reactie vermelden; dan maak je ook gewoon kans als je wel aan de andere voorwaarden voldoet)


Had je al een berichtje bij de reacties achtergelaten, dan telt die natuurlijk ook mee voor de blogcandy.

Zaterdag 17 juli zal bekendmaken wie de candy gewonnen heeft!

Heel veel succes allemaal!

Veel liefs en allemaal heel erg bedankt voor jullie steun
en voor alle leuke en lieve reacties welke ik tot nu toe van jullie ontvangen heb!
Thanks!

Yvonne

23 comments:

  1. Thanks for nice candy Yvonne! Your works are very beautiful and I enjoy to *walk* through your blog )))
    I linked it on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Hugs. Larisa. xxx

    ReplyDelete
  2. Hai Yvonne,

    Gefeliciteerd met het behalen van de 50 volgers! Hartstikke goed, maar had ook niet anders verwacht jij maakt zulke mooie kaartjes.
    Heel veel succes met je blog en op naar de 100!

    ReplyDelete
  3. Thank you for the chance to win. An existing follower, I have posted the link in my candy sidebar at paperpapier.
    hugs, heaney

    ReplyDelete
  4. 50 volgers is niet niks, gefeliciteerd!
    Ik ben ook volger geworden en zet je candy in mijn sidebar. Ik hoop voor je dat veel bloggers dat ook doen.
    groetjes,

    ReplyDelete
  5. Van harte gefeliciteerd met het aantal volgers, ik hoop het ook te gaan halen ;-)
    Ik ben ook volger geworden en heb de candy in mijn sidebar geplaatst.

    Greetzz Susanne

    ReplyDelete
  6. Yvonne van harte gefeliciteerd met het behalen van de 50 volgers! Wat een prachtige candy heb je staan, daar maak ik graag kans op natuurlijk! (Wie niet he? hahaha!)
    Groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  7. Congrats on 50+ but i'm sure it will soon be much more! Your work is so great, each time i look you inspire me more.I'm follower and I'm putting your giveaway on my sidebar!
    Blessings!

    ReplyDelete
  8. My congratulations for 50 followers! Wish you 500 at least! ) And thank you for candy, here is my link, on right sidebar. http://lenchik-limonchik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ha Meis, gefeliciteerd met zoveel volgers hoor! Wat een luxe...ik heb er dan nog wel een boel te gaan;-)

    En wat een onwijs mooie candy! daar wil ik natuurlijk wel kans op maken! Volger ben ik allang en ga meteen je candy even linken zo!
    xxDebbie

    ReplyDelete
  10. hoi hoi...
    GEFELICITEERD!!!
    Kan ook niet missen met al die mooie kaarten van jou!!! Super hoor!!!

    Lieve groetjes Janet

    p.s. ik heb aan alle voorwaarden voldaan...dusss nu maar duimen hihi

    ReplyDelete
  11. Hoi Hoi,

    Gefeliciteerd met je volgers!
    Volger ben ik al en zal je link op mijn blog neerzetten! Zelf heb ik nog niet veel volgers, maar wie weet kan ik over een tijdje ook zo'n mooie candy weggeven!

    Groetjes Chantal.

    ReplyDelete
  12. Hoi Yvonne,

    Super dat je de 50 gehaald hebt.
    Op naar de 100, wat zeker gaat lukken want je kaarten zijn super.

    groetjes Bianca
    p.s. Ik ben een van de groep die zelf geen blog heeft.

    ReplyDelete
  13. Hallo Yvonne,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je 50ste volger.
    Op naar de honderd.
    De candy is onwijs gaaf zeg, de winnares zal daar heel blij mee zijn.
    Mijn blogspot is: http://theashobby.blogspot.com/
    Dus wie weet???
    Groetjes Thea

    ReplyDelete
  14. Hoi yvonne,

    Je maakt prachtige dingen zeg.
    Ik ben nog maar niet begonnen,dus ik ben er nog niet zo goed in!
    Maar ik vindt het wel heerlijk om te doen.

    Groetjes Daisy

    ReplyDelete
  15. Oeps.....
    Ik heb iets niet goed gedaan met Mr. Linky en daarom is de link weggevallen.
    Sorry sorry sorry!

    De volgende dames hadden gereageerd via Linky en doen natuurlijk gewoon nog mee met de candy:
    - Janet (http://www.hobbyjanet.blogspot.com/)
    - Chantal (http://crea-cards.blogspot.com/)
    - Monique (http://www.supermo-scrapbooking.blogspot.com/)
    - Myriam (http://xphooka.blogspot.com/)
    - Anneke (http://anneke-kaartenzo.blogspot.com/)
    - Thea (http://theashobby.blogspot.com/)
    - Daisy (http://www.crazyukkiescreaties.blogspot.com/)

    Groetjes,
    Yvonne (phoebeez)

    ReplyDelete
  16. Mooie kaarten maak je ,doe graag mee met je candy . op naar de 100 volgers . Groeten Hanny
    heb zelf geen blog .

    ReplyDelete
  17. Thanks for nice candy!
    I linked it on sidebar http://tsky-tsky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. wat een gave candy, ik doe graag mee !

    Volger ben ik al en de link staat op mijn blog ! Liefs Joyce

    http://jolaras.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Hoi Yvonne

    Wat een geweldig leuke candy!
    Hier doe ik graag aan mee.
    Ik ben gelijk volger geworden en je candy staat gelinkt in mn sidebar.

    Groetjes mariska

    ReplyDelete
  20. Wat en leuke candy! Bedankt voor de kans om te winnen.

    groetjes, Claudia

    ReplyDelete
  21. hoi yvonne,

    super dat je al ondertussen veel meer als 50 volgers hebt, had ook niet anders verwacht je maakt echt super mooie kaarten, op naar de 100 volgers, tot gauw,

    groetjes bianca en nikki

    ReplyDelete
  22. http://uda4a111.livejournal.com/41445.html
    поздравляю!!!!

    ReplyDelete
  23. hallo Yvonne,

    was für ein wunderschönes Candy!
    Herzlichen Glückwunsch zu deinen 50 Followers, aber jetzt hast du schon 68!! Follower!
    Bin ganz begeistert von deinen wunderschönen Karten!
    Dein Candy habe ich in meiner Sidebar verlinkt.
    Vielen Dank und liebe Grüße aus Deutschland
    Regina

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne