Tuesday 8 June 2010

Lieve muisjes....

Hallo lieve allemaal,

Voor de kaart van vandaag heb ik 1 van mijn allereerste Penny Black stempels weer eens opgezocht....
Omdat de stempel vrij groot is, heb ik de lay out simpel gehouden en geen (druk) scrappapier gebruikt.
De stempel is ingekleurd met distress inkt en voor de aankleding heb ik alleen een paar bloemen (de grote witte is dubbelgevouwen), wat lint en strass-steentjes gebruikt.
Leuk detail vond ik zelf eigenlijk wel de "bloemblaadjes" van touw....

Als altijd ben ik reuze benieuwd naar jullie meningen!

Hele fijne avond!
Lieve groetjes, Yvonne

7 comments:

  1. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    ReplyDelete
  2. Mooi!!!
    Je blaadjes van touw vind ik helemaal geweldig.

    Groetjes Jolande

    ReplyDelete
  3. Wauw...ik vind hem helemaal top!

    Groetjes,
    Katinka

    ReplyDelete
  4. Super zeg!!!
    En dat touw is echt heel erg leuk gedaan.

    Groetjes Erika

    ReplyDelete
  5. schitterend kaartje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  6. Hij is weer echt mooi geworden.

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  7. wow, geweldig! Wat een superstempeltje!! En de opmaak, zo met die zachte kleurtjes, echt heel erg mooi! En die bloem van touw, superideetje, dat ga ik zeker onthouden!
    xxDebbie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne