Wednesday 23 June 2010

Mijn gevoel bij "het huishouden"... Phoebe toch!

Hallo,
en hele goeie zonnige woensdag iedereen!
Het weer ziet er schitterend uit voor de rest van de week en ook het weekend, dus ik ben in elk geval vandaag in een supergoede bui. Ik hoop jullie ook!


Phoebe....
Het kaartje van vandaag geeft precies weer hoe ik me voel als ik net het hele huis heb gepoetst en onze viervoeter Phoebe (ja...mijn kleine honden-princesje waarnaar ik deze blog heb vernoemd) een run de tuin in neemt om achter een indringer (lees: een arm onschuldig vogeltje) aan te gaan....
Ze komt dan vervolgens doodleuk met natte (en natuurlijk bij voorkeur modder-)voetjes naar binnen huppelen...
Fijn hoor....op je glanzende, pas gezwabberde vloer!
Maar ja, alleen al die blik van: "Goed hè, ik heb hem verjaagd en jou weer beschermd".... dat maakt dan weer veel goed...

En het vogeltje.... die is dan alweer op het grasveld geland en denkt vast: "Domme hond, je bent toch nooit snel genoeg om mij te vangen!"
Tja....dat is de natuur.....

De stempel is overigens van Whipper Snapper en is ingekleurd met aquarel (potloden), distress inkt en een waterbrush.

Hele fijne dag allemaal!

Liefs,  Yvonne

3 comments:

  1. Wat een heel mooi en lief kaartje!1

    ReplyDelete
  2. hahaha...helemaal in een deuk gelegen om je tekst erbij...kan me voorstellen dat dit kaartje perfect bij dat gevoel past hahaha...
    xxDebbie

    ReplyDelete
  3. Ik ben dus niet de enige die het een never ending story vindt! Kaartjes maken is veel dankbaarder werk!
    groetjes,

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne