Thursday 15 July 2010

Tilda with wedding gifts....

Hallo lieve allemaal,

Wat een heerlijke dag was het weer hier in Brabant....geen spatje regen gezien en een heerlijk verkoelend briesje wind....ik heb genoten!

Voor de kaart van  vandaag heb ik een Magnolia-stempel uit de wedding collectie gebruikt. De stempel heet Tilda with wedding gifts.
Het stempelafdrukje is ingekleurd met Distress inkt.
Voor de liefhebbers: de volgende kleuren heb ik gebruikt:
- Tattered Rose en Worn Lipstick (het gezichtje)
- Vintage Photo, Walnut Stain en Scattered Straw (het haar)
- Pine Needles, Fired Brick, Crushed Olive en Bundled Sage (kleding en cadeautjes)
- Brushed Corderoy (de schoentjes)

Het achtergrondpapier is ook van Magnolia.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!

Dikke knuffel,
Yvonne

4 comments:

  1. schitterend kaatrje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  2. Leuke kaart! Je hebt het stempelafdrukje weer prachtig ingekleurd. De bloemen zijn ook fantastisch.

    Straks kan ik ook genieten van het mooie weer, want dan beginnen mijn 3 weekjes verlof. :)

    -xxx- Myriam

    ReplyDelete
  3. It is so cute!!! The details are very good )))

    ReplyDelete
  4. Hij is weer mooi en leuk zeg!

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne