Sunday 11 July 2010

You are special to me...

Hallo lieve allemaal,

Ik heb zojuist een paar leuke spulletjes klaargelegd voor de candy die ik had beloofd te plaatsen dit weekend vanwege de 10.000ste bezoeker.
Ik moet er nog even een foto van maken.
Vanavond plaats ik er dan een berichtje over hier op de blog.
Al een beetje nieuwsgierig?  ;-)

Ondanks de hitte (hier was het gisteren 34 graden Celcius) toch nog een poosje zitten knutselen...tja... je bent echt kaart-verslaafde of niet, toch?
Hebben jullie dat ook,  dat je elke dag toch wel iets "moet" doen? Al is het maar even wat hobbyspulletjes opruimen, een boekje doorbladeren of een plaatje stempelen, of alvast papier opzoeken voor de kaart die je morgen wilt gaan maken...
En weet je wat het hopeloze is? Meestal maak ik de kaart dan meteen helemaal en kan ik weer eens niet wachten tot morgen...oeps....
Kennen jullie dit?

Goed, voor het kaartje  van vandaag heb ik een stempel van Whipper Snapper gebruikt.
Voor het inkleuren heb ik Distress inkt gebruikt. Ik ben de laatste tijd helemaal "into" Distress...de kleuren zijn namelijk zo mooi helder en intens!
De randpons is er eentje van Martha Stewart en het geblokte lint heb k laatst bij Ge-We gekocht, mijn favoriete hobbywinkel hier in de buurt.
De tekststempel komt van  clearstamp-set van Hero Arts die ik vaak gebruik.
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.

Fijne zondag allemaal!

Dikke knuffel,
Yvonne

3 comments:

  1. schitterend kaatrje yvone
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  2. Wat een geweldige kaart zeg.

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  3. I found your website today. I am so glad! Your work is outstanding! i Love looking at it. I can learn so much from you.

    You take such care in putting your colors and design together. Wonderful!!

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne