Saturday 27 November 2010

Cadeautasjes...


Hallo lieve allemaal,
Ik ben even een paar dagen niet online geweest en zag tot mijn grote verrassing dat ik de 20.000ste bezoeker nu ook gepasseerd ben....wow.....ik ben er helemaal verlegen mee.
Helaas is het inmiddels te donker om een leuk plaatje te schieten van de candy die ik klaar heb liggen hier, dus dat hoop ik morgen te regelen....dus...ja hoor....de candy komt er echt aan hoor!

Vandaag plaats ik eens een keertje iets anders als een kaartje, namelijk cadeautasjes.
Wat is er nu leuker als zo'n persoonlijke verpakking van je kerstcadeautje?
Leuk om een cadeaubon, of bonbons of een lief klein cadeautje in de doen en straks onder de kerstboom te zetten. (wel even wachten tot Sinterklaas is geweest he).

Hello everyone,

I haven't been online for a few days and to my surprise I have passed the 20.000th visitor!....wow...thanks a lot to you all!
Unfortunately it's too dark outside already to make a nice picture of the promised candy (I only have a very simple camera), so I have to postpone that 'till tomorrow.
But be sure....the candy is on it's way!

Today no card from my hand, but cute little giftbags.
I love to personalize my christmasgifts and what better way than by it's wrapping....

Voor de tasjes heb ik de volgende materialen gebruikt:

Tasje 1:
de magnoliastempel Tilda with hanging heart

- spellbinders nestabilities voor de cirkels
- magnolia stempel merry Christmas
- kant van Marianne design
- randpons Martha Stewart Icicles
- scrappapier blokje (6x6inch) van Basic Grey (wassail paper pad)
- houten sneeuwster (Kars Wood Ornament Box 1005)
- groene strass steentjes en een stuk groen breed (2,5cm) lint


******
En dan het tweede (rechter) tasje.....

Tasje 2:
- Magnolia stempel Brother and Sister

- Bildmara stamp Merry Kissmas
- houten sneeuwsterren (Kars wood Ornament Box 1005)
- Scrappapier 6x6 inch blok van Kars (paperpad christmas)
- randpons Martha Stewart Bird and Branch (hiervan is ook een hoekpons verkrijgbaar)
- metalen charm/ hoekje
- kant van Marianne Design
- goudkleurig en een stukje groen lint, een ringetje en een paar bloemetjes

Ik hoop dat jullie het idee leuk vinden.
Ik ga er in elk geval nog een paar maken voor over een paar weekjes onder onze kerstboom!

I hope you like the idea.
I'll be making some more for sure (to be put under the christmas tree within a few weeks)
Big hug to you all!

Dikke knuffel allemaal en tot morgen.

Liefs,
Yvonne

4 comments:

  1. wat een leuke tasjes!!!!
    ze zijn echt super!
    groetjesssssss

    ReplyDelete
  2. Wat ziet dat er allemaal gezellig en mooi uit! Gefeliciteerd met je 20.000ste bezoekster.

    Groetjes,\Diane

    ReplyDelete
  3. Hele mooie tasjes! Het zijn al kadootjes op zich!
    groetjes,

    ReplyDelete
  4. schitterende tasjes yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne