Saturday 11 December 2010

Kertbal Tilda....

Hallo lieve allemaal,

Volgende week schijnt het toch weer winter te gaan worden dus blijf ik maar gewoon lekker in de kerststemming.
Dus ook maar meteen vandaag de kerstboom uit de doos gehaald en opgetuigd.
Skyradio erbij aan en woppa....kerststemming compleet.
Persoonlijk hoop ik stiekem op een witte kerst.....

En ja hoor....ondanks de dooi buiten vandaag gewoon weer een nieuwe kerstkaart!


Voor de kaart van vandaag heb ik weer een stempelafdrukje van Magnolia gebruikt (Tilda on Ornament).
Kan ik meteen alvast verklappen dat ik vandaag de allernieuwste Magnoliaatjes in mijn brievenbus vond....en... er zitten weer een paar heeeele leuke stempels bij!
Morgen even mounting foam halen en dan kan ik er lekker mee aan de slag...ik sta...uhhh...zit al te popelen!

Goed terug naar het kaartje van vandaag.
Voor de kaart heb ik naast het stempelafdrukje de volgende materialen gebruikt:
- Doo Hickey stans van Magnolia (halve cirkel ermee gestanst)
- Martha Stewart sneeuwvlok-pons
- Magnolia scrappapier
- en verder een bedel, wat bloemetjes en blaadjes, een ovaal gestanst in fluweel, wat lint, kleine plakpareltjes en een kleine tekst-rub on.

De kerstbal heb ik eerst voorzien van een laagje Glossy Accents en daarover heb ik daarna meteen (toen het nog nat was) wat doorzichtige glitter gestrooid.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

Veel liefs en alvast een heel fijn weekend toegewenst!
Yvonne

5 comments:

  1. wouw schitterend kaartje yvonne
    echt geweldig
    liefs chantal

    ReplyDelete
  2. Het is een heel mooi kerstkaartje! Dat glittert lekker.
    groetjes,

    ReplyDelete
  3. Het ziet er weer fantastisch uit zeg.

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  4. Erg mooie kaart ze is echt super geworden.
    dat magnoliaatje op ornament is echt prachtig, jammer dat ik ze niet kan vinden om ze zelf aan te schaffen ze lijken overal uitverkocht.

    Groetjes Katty

    ReplyDelete
  5. Hallo Yvonne,
    Wat een schattige kaart is dit geworden en zo mooi ingekleurd ook, knap hoor.
    Helemaal mijn style dat romantische.
    Groetjes Thea

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne