Friday 28 January 2011

Op pad.....

Hallo lieve allemaal,

Van mijn "roze kaart" afmaken is helaas niets meer gekomen.
Ik kreeg namelijk gisteren van Gerda (Ge-We) namelijk bericht dat het nieuwe Maja Design papier binnen was en dus ben ik meteen in de auto gesprongen er daarheen gereden.

Ik had verwacht dat het papier dezelfde linnen-achtige structuur zou hebben als het Magnolia papier, maar het is helemaal glad. Maar.....wat een schitterend papier zeg!!!!
Nicole, wat goed dat je dit ontdekt hebt!
Ik kon maar niet kiezen welke vellen ik het mooiste vond.
Uiteindelijk heb ik er een aantal uit de Fika-collectie (zie het plaatje hierboven) uitgekozen.
De link naar het prachtige scrap-papier vind je hier.

Begin volgende week hoop ik met dit Maja-papier aan de slag te kunnen gaan.
Waarom niet eerder zou je denken....nou....morgen mag ik namelijk mee naar Frankfurt voor Paperworld. Dat is een beurs voor producenten + de handel, dus als consument schijn je er niet zo makkelijk binnen te kunnen komen.
Ik ben reuze benieuwd wat er allemaal te zien zal zijn....in elk geval het nieuwste van het nieuwste van over de hele wereld.
Wat ben ik weer een bofkont!

Vandaag een leuk doosje dat ik eerder deze week gemaakt heb:

Voor het doosje heb ik een grote Sizzixmal gebruikt.
Voor deze mal heb je de extra lange platen voor (in mijn geval) de Cuttlebug nodig.
Het doosje stans je uit in onderdelen die je vervolgens met lijm of dubbelzijdig tape heel gemakkelijk aan elkaar kunt zetten.
De randen van het doosje heb ik bewerkt met een Distress inkt pad (Vintage Photo) .
Dat heb ik ook gedaan met de randjes van het op het doosje geplakte (Magnolia) papier.
Omdat het maar relatief kleine stukjes scrap-papier zijn die je daarvoor nodig hebt, is het ideaal om je restjes voor te gebruiken.


Daarna heb ik het doosje versierd met o.a.
- de  Magnolia-stempel "Leaning Tilda"
- kant van Marianne Design waarop ik pareltjes heb geplakt
- een eigen gemaakt labletje "Happy Birthday" (stempel van Hero Arts)
- en verder nog wat bloemetjes, blaadjes en een knoop.

Het doosje is ongeveer 10 cm lang en 7cm (incl. schuine kant) hoog, dus het is groot genoeg om er een leuk klein cadeautje in te verpakken of bijvoorbeeld een paar bonbons.

Ik hoop dat jullie het idee leuk vinden...

Allemaal een heel fijn weekend toegewenst.

Dikke knuf,
Yvonne

P.s. dit doosje is al gereserveerd voor mijn mams!

9 comments:

  1. Hoi Yvonne

    Zeer begrijpelijk dat je niet meer verder bent gegaan met je kaartje. Want wat een prachtig papier is dit!
    Enne..je doosje voor je mams is ook geweldig!!
    Erg leuk gemaakt!

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  2. Heel erg mooi doosje!
    Leuk papier.
    Groetjes Justine

    ReplyDelete
  3. Prachtig doosje heb je gemaakt. Ben benieuwd naar je creaties met het mooie papier...

    grtz.Colien

    ReplyDelete
  4. Hoi Yvonne, prachtig doosje heb je gemaakt...
    Leuk dat we samen in het DML team zitten, gezellig...

    Groetjes Thea

    ReplyDelete
  5. Hoi Yvonne, ik kom voor het eerst op je blog kijken en blijf maar kijken naar je super mooie creaties! Ik ben je ook meteen gaan volgen.
    Veel succes met het DML team.
    groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtig doosje! Ben benieuwd naar je creatie met dat mooie papier dat je pas gekocht hebt.

    Liefs, Myriam

    ReplyDelete
  7. Hallo Yvonne,
    Gefeliciteerd met je DT plekje bij DML! Ik hoop dat we met elkaar veel plezier zullen beleven.
    En als ik naar je doosje kijk ook veel mooie dingen maken!
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  8. HOi Yvonne...nou...jou kende ik al whahaha...
    Leuk om ook samen met jou in het DML team te zitten...!! Gaat vast geweldig worden..ik heb er zin aan !!
    Je doosje is helemaal super!!

    Liefs Janet

    ReplyDelete
  9. Hoi Yvonne, ik kom op jouw blog via het DML team (gefeliciteerd met jouw plaatsje in dit team) en ben gelijk maar jouw volger geworden. Mijn complimenten voor jouw creaties!
    Groetjes Fieneke

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne