Monday 18 April 2011

Winnares blogcandy!

Hallo lieve allemaal,

Vandaag even geen kaartje: ik ben namelijk in de tuin bezig geweest: het grasveld verticulteren (oftewel het mos eruit halen)....het lijkt nu wel een slagveld!
Dus ook maar meteen bijgezaaid, de sproeier aangezet en nu maar hopen dat het er over een paar weken weer mooi uitziet!


Als beloofd zou ik vandaag de winnares van de blogcandy bekendmaken.

De winnares is geworden: COLIEN
Ze schreef:
Proficiat met zoveel bezoekers en inmiddels heb je ruim 150 volgers. Terecht, want je maaksels zijn leuk om te bekijken (hier of op de blog van GeWe) En wat een leuke candy, ik doe graag mee!

grtz.Colien

Colien,
Van harte gefeliciteerd met het  de blogcandy!
Als je me even je adres e-mailt (mijn email-adres: zie in de kolom rechts), komen de stempel en de kaart z.s.m. naar je toe!

Nog een paar volgers tot de 200 en 35.000 bezoekers...dus... als beloofd komt er heeeeel snel weer een nieuwe blogcandy aan!

Fijne avond allemaal!

Groetjeszz,
Yvonne

1 comment:

  1. van harte gefeliciteerrddddd met het winnen van de candy xx

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne