Monday 6 June 2011

Magnolia Challenge #9: Vaderdag en Vaderdag-workshop aanstaande woensdag


Hallo lieve allemaal,
Ben ik eindelijk weer na 2 weken afwezigheid.
Ik heb internet-/pc-problemen gehad, geen inspiratie, fototoestel stuk (en dus geen foto's kunnen maken van mijn kaarten) en een korte vakantie.
Maar...ik ben er weer!

Vandaag heb ik voor jullie mijn bijdrage aan de nieuwe DML Challenge.
De challenge is deze keer: maak een kaart/ creatie voor vaderdag met de hoofdkleuren blauw en bruin.



Voor de kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
- 2 Magnolia-stempels (Edwin uit de kerst-serie van 2010 en de koffers uit een oudere serie).
- een groot label van 7 Gypsies
- scrappapier uit een DCWV blokje genaamd Once upon a Time
- de kleine ticket komt van een scrapvel van Graphic 45
- en verder een taartkleedje (Action), een bedel en wat bloemetjes en lint.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en wens alle deelnemers aan de Challenge weer heel veel succe!

Voor morgen heb ik nog een kaartje op de planning staan; daar ben ik nog druk mee bezig.

Verder ben ik nog bezig met de voorbereiding van de workshop aanstaande woensdag bij Ge-We.
We gaan een vaderdag-cadeautje maken...althans de verpakking en als we tijd over hebben ook nog een bijpassende kaart. Daarvoor gaan we ook zelf een paar bloemen maken, komt een Magnoliaatje inkleuren aan bod, we gaan distressen, gebruiken we het nieuwe Maja Design papier en gaan een Cuttlebug Embossingfolder gebruiken.....
Zo heb ik meteen al best veel verklapt....het uiteindelijke resultaat zien jullie na afloop hier op de blog verschijnen.

De andere workshop was een geloof ik wel een succes...dames, bedankt voor jullie lieve emailtjes na afloop.
Ook daarvan moet ik nog een paar plaatjes maken en dan plaats ik die ook nog op de blog.
Het was een workshop inkleuren met Distress inkt en we hebben er meteen een label-boekje van gemaakt.

Voor de workshop van aanstaande woensdag kun je je nog tot morgenavond inschrijven.
Dan maak ik de pakketjes voor klaar en sluit de inschrijving.
Mocht je nog mee willen doen.... alle info kun je vinden via de link in de rechterkolom.

Groetjeszz,
Yvonne

8 comments:

  1. Hey Yvonne,

    Wat een mooi kaartje! En ik verheug me op de workshop van woensdag, volgens mij wordt dat heel leuk!
    Tot dan, gr-jes Mariken.

    ReplyDelete
  2. Mooie kaart is dit voor onze challenge !! En succes met je workshop. PS. Je kaart is nog niet gearriveerd....Creatieve groetjes , Christa.

    ReplyDelete
  3. Het is een heel mooi kaartje geworden. Leuk hoe je die tag in je kaart hebt verwerkt.
    Hopenlijk is je inspritatie weer een beetje terug.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  4. Hoi hoi,

    wat een mooi kaartje zeg!!! Succes met je workshop!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  5. heel mooie kaart heb je gemaakt, en fijn dat je er weer bent, succes met je workshop, ik koop regelmatig bij ge-we maar tis me helaas te ver om eens langs te komen

    ReplyDelete
  6. Super mooi gedaan zeg

    Liefs,
    Patricia

    ReplyDelete
  7. Prachtige kaart voor Vaderdag en onze challenge, Yvonne. Super mooi versierd. Veel plezier en succes morgen met je workshop!
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  8. Hoi Yvonne,
    Wat was je workshop gisteren weer leerzaam en leuk. Ben erg blij met mijn koffertje!
    Mijn blog is: www.scrapcolour.blogspot.com
    Kom maar eens kijken als je zin en tijd hebt. Fijne dagen en bedankt voor de gezellige avond.
    Gr-jes Mariken

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne