Monday 8 August 2011

Knotsgekke kaartdagen 's Hertogenbosch 11-13 augustus

Hallo lieve allemaal,

Vandaag even geen kaartje....

Ik ben onverwacht heerlijk een paar dagen naar Zeeland geweest en heb helemaal niets gefreubeld!....dat was echt afkicken...lol...
Lekker met een boek op het strand ge4zeten en zelfs een rode neus opgelopen.
Phoebe was ook mee en ze vond het heerlijk om weer lekker te kunnen graven in het zand.
Dat is namelijk haar favoriete bezigheid: tennisbal begraven en opgraven....een uurtje of 2 achter elkaar!!!
Ze heeft nu dus gepolijste nageltjes!


Inmiddels weer thuis en ik druk bezig want ik wil nog graag een paar nieuwe kaarten klaar hebben voor de Knotsgekke Kaartendagen in 's-Hertogenbosch einde deze week.
Daar ben ik nameijk maar liefst 2 dagen....jippie! de vorige keer was het ook supergezellig!
Ik ben donderdag de 11e en vrijdag de 12e op standnr. 195 van Ge-We Hobby waar ik ga helpen en demo geef (inkleuren met Distress inkt).
Zaterdag ben ik er niet, want dan vier ik mijn verjaardag (hoewel ik eigenlijk pas zondag jarig ben).

Dus....als je donderdag of vrijdag in de buurt bent: ik zou het superleuk vinden als je even langs kwam!
Altijd leuk om jullie een keer in het "echhie" te ontmoeten!!!!
En natuurlijk kun je dan ook alles vragen over het Distress-inkleuren, materiaal-vragen of bijv. je "probleem-afdrukje" mee nemen... ik help jullie graag!

Goed, ik ga maar weer gauw aan de slag want het is nog een hoop werk!

Groetjeszzz,
Yvonne

4 comments:

  1. Leuk dat je er weer bent Yvonne. En ik hoor bijna van iedereen dat het even afkikken was in de vakantie.
    Maar vrijdag ben ik in Den Bosch, misschien zie ik je dan. Ik heb wel een paar vragen haha.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  2. He Yvonne
    Bedankt het is me gelukt! (een tekst bij mijn reactie)
    Groeten Judith

    ReplyDelete
  3. Hallo Yvonne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. Ik hoop dat je weer uitgerust bent na 2 daagjes Den Bosch en vandaag lekker verwend bent.
    Groeten Aartje

    ReplyDelete
  4. Hallo Yvonne, We hebben elkaar gesproken in s'hertogenbosch en ik mocht jou langs deze weg om een kleurenpalet vragen voor de Distressink
    Mijn emailadres is rldspeters@upcmail.nl
    Alvast hartelijk dank voor het toesturen.
    Groetjes Lisette

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne