Monday 2 January 2012

Challenge #23 Dutch Magnolia Lovers


Hallo lieve allemaal,
Allereerst voor jullie allemaal de allerbeste wensen voor een geweldig, warm, liefdevol en bovenal gezond 2012! Dat het voor jullie allemaal maar het beste, creatiefste en mooiste jaar ooit mag gaan worden!
Hebben jullie de kerst en Oud&Nieuw allemaal overleefd?
Inmiddels ook op dieet of andere goede voornemens?

Ik heb maar meteen een goede start gemaakt en de kerstbomen en decoraties allemaal netjes weer opgeruimd in dozen....
Ja, bomen (in meervoud)!... We hebben namelijk 2 kunstbomen dat heb je als je gaat samenwonen (ook alweer dik 4 jaar geleden).
Het in elkaar zetten en optuigen kostte bijna een hele dag, het afbreken was in 1,5 uur al klaar....
Ik vind het altijd super gezellig met alle lichtjes in huis, maar ben eigenlijk ook wel weer heel blij dat het nu weer zo lekker "ruim" is geworden....en...het stofzuigt weer een stuk gemakkelijker...haha...
Alleen de lampjes buiten laten we lekker nog een poosje hangen.

Hello everyone,
First of all I would like to wish you all a very happy, healthy, warm caring and loving 2012!
May this be your best, most beautiful and creative year ever!
I hope you all had a lovely Christmas and New Years Eve!
Our christmas trees (yes multiple....the result of  moving in with my boyfriend... already over 4 years ago... how time flies) are back in their boxes and on the shelves in the garage.
I love having all this extra space back in our living room!
Only the lights outside in the garden we'll be leaving on a little while longer...

Goed, over naar vandaag....
Vandaag is de 23ste Challenge van DML van start gegaan.
Deze keer is de Challenge bedacht door Samira: Maak een babykaart met veel glitter en bling bling.
Pffff.... dit vond ik dus de moeilijkste Challenge tot nu toe....ik heb namelijk geen babystempel van Magnolia. Eindelijk toch een stempel gevonden en had me voorgenomen een tekst als "een klein princesje geboren".... en die stempel had ik alleen in een reuze versie....
Na ja, na wat gemopper en een hoop geschuif is dit het  kaartje geworden..... ik ben zelf niet zo tevreden...het is meer een kaart voor een klein meisje vind ik eigenlijk....
Ik ben benieuwd naar jullie mening...

Today the 23rd Challenge of Dutch Magnolia Lovers started.
Subject:  Make a bay-card with lots of glitter and bling.
In my opinion the most difficult challenge up till now for I don't have any Magnolia-baby stamps! Finally found a stamp and wanted to place a text "a little princess born", but couldn't get how I wanted it.
This is the card I made, though  I'm not really  satisfied with end result, for I think it's more a card for a little girl....
I'm curious to know what you think of it....


Voor de kaart heb ik het volgende gebruikt:
- scrappapier van DCVW (Nana's Nursery)
- 2 Magnolia stempels
- Tekststempel MME
- kader stans van Sizzix
- embellishments: Action Knorr Prandell (kleine bloemetjes)
De afdrukjes zijn ingekleurd met Distress inkt en het glitter-element is de zilveren lijst, de strass steentjes en Stickles op stempel van het kaartje.

Hele fijne avond allemaal!

Knuffelszz,
Yvonne

10 comments:

  1. Wat een lief kaartje, prachtig!

    ReplyDelete
  2. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  3. Hoi Yvonne , ik vind het een prima babykaart , hoor. Erg lief dat prinsesje. Maak jij nooit teksten op de computer ?? Dan kun je het zo klein of groot maken als dat je zelf wilt.... Ook hier is de kerstzooi alweer weg. Buiten is het net lente.... en ik had er ineens genoeg van ( plus spinnen in de boom ). Christa.

    ReplyDelete
  4. Ik vind het een creatieve oplossing! Waarom moet er op een babykaart altijd een baby staan? Ik vind een prinsesje ook heel geschikt! Zeker met de tekstjes erbij! Ik vind je kaartje in elk geval prachtig! Ik wens je een geweldig 2012!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  5. Hoi Yvonne,

    ik vind het een schattige kaart geworden!!
    Mooi ingekleurd!
    ik heb de kerstspullen nog niet opgeruimd, maar ik merk aan mijn huisgenoten dat het wel weer weg mag.....Wie weet straks als ik wakker ben na het slapen na mijn nachtdienst...

    groetjessssss,

    GerJanne

    ReplyDelete
  6. Hoi Yvonne
    Zelf heb ik ook altijd dat het dan meer voor een klein meisje is. Maar waarom hebben we eigenlijk deze kronkel? Het is gewoon een hele leuke kaart geworden. En we moeten dat traditionele maar eens door breken. Hij is gewoon mooi gr GeaB

    ReplyDelete
  7. De beste wensen voor 2012! Mooi kaartje weer, Yvonne! Ik vind het geen probleem dat je deze stempel hebt gebruikt, Tildaatje doet het goed! grtz.Colien

    ReplyDelete
  8. Hoi Yvonne,
    Ik vind je kaartje in ieder geval heel leuk geworden hoor en kan zeker prima doorgaan als babykaartje. Vind haar trouwens heel mooi ingekleurd.
    Hier vandaag de kerstspulletjes weer opgeborgen, zet alles graag klaar maar vind het toch ook weer super als alles weer netjes weg ligt.
    Nog de beste wensen voor 2012!

    Groetjes Kizzy

    ReplyDelete
  9. Wat een schattig kaartje is dit geworden.
    Leuke layout zo met dat schuine frame achter Tilda.
    Jij natuurlijk ook alle goeds voor 2012.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  10. Wat een schatje van een kaart Yvonne.
    Echt een lieverdje.
    Ook voor Jullie allen,alle goeds voor 2012 gewenst.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne