Saturday 7 January 2012

Konijntjes.....


Hallo lieve allemaal,
Toen ik vandaag een paar  konijntjes door de tuin zag huppelen, herinnerde ik me ineens deze stempel.
Het is een van de allereerste stempels die ik ooit (2e hands) kocht, omdat hij zo schattig was en...omdat ik dacht dat hij niet zo moeilijk zou zijn om in te kleuren.
Deze Penny Black stempel heb ik al heel wat keertjes gebruikt, veelal voor baby-kaartjes en beterschapswensjes.

Ik stempel nu een jaartje of 3 en hoeveel stempels ik sindsdien "verzameld" heb..... uhhh....ja...het is nu officieel...ik ben stempelverslaafde...hi hi...het zijn er namelijk een paar honderd...oeps....


Hello everyone,
When I saw 2 cute bunnies sitting in our garden today, I remembered having this stamp.
It's one of the very first (second hand) stamps I ever bought, just because it was so cute and also because I thought it wouldn't be too difficult to color.
I've used this Penny Black stamp a lot, mainly for baby-cards and  sweet "Get weel Soon"-cards.

I'm a stamper for about 3 years now and the number of stamps I have collected since...uhhhh....yes...it's official...I'm a stamp-addict...ha ha....I have several hundreds....oops....



Het scrappapapier voor dit kaartje is van First Edition en heet "Up Up & Away", een blokje met veel glitter.
Het afdrukje is gestanst met de Spellbinders stans Labels Seventeen.
De grote bloem is gestanst met de "Sunflower Set Two" set van Spellbinders.
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en ben reuze benieuwd naar jullie reacties!

I used scrappaper from First Edition (a pad called "Up Up &Away" with lots of glitter).
The frame of the stamped image is made with the Spellbinders die Labels Seventeen.
The largest flower is made with the Spellbinders Sunflower Set Two dies.
 I hope you like the card and I'm looking forward to your comments!

Knuffelszz,
Yvonne

19 comments:

  1. Dit kaartje is allerschattigst! Die stempel, zoooo lief!!
    En ehm... Zouden we misschien een foto mogen zien van jouw stempelverzameling? Nu ben ik wel heel benieuwd! :-)
    Liefs, Mieke xx

    ReplyDelete
  2. Wat een schatje!!! Ik vind die stempel zo cute!
    Groetjes, Heleen

    ReplyDelete
  3. Ooh, wat een lieverdje zeg, Yvonne!
    Mooie kleurtjes ook en die strik, helemaal geweldig!
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  4. 't is inderdaad een schattig stempeltje en voor vele doeleinden geschikt, je kaart ermee is SUPERS, zie lief! Groetjes, Jeanet

    ReplyDelete
  5. Haha, ik ben ook guilty aan die verslaving hoor :) Maar wel leuk dat je dan ook een van je eerste stempels nog regelmatig gebruikt, het is idd een superlieve!

    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  6. Joh, wat een ontzettend leuk en lief kaartje.
    Toen ik hem zag, kwam er een grote grijns op mn gezicht.
    En ja...(zucht), zo'n verslaving wat moet je ermee?
    Mijn advies?? Vooral niet in therapie gaan, ik wil al die leuke dingen van jou niet missen hoor!
    Je kamer af en toe herinrichten en dan past er nog vééééél meer bij (hi,hi).
    Fijn weekend en groetjes van Gery.

    ReplyDelete
  7. Toch zijn je eerste stempeltjes wel een beetje "speciaal". Het is een heel mooi kaartje geworden.
    groetjes,

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtige kaart Yvonne.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  9. Wat een schatje!!!!

    groetjes Arjette.

    ReplyDelete
  10. Wat een schattig kaartje Yvonne.

    ReplyDelete
  11. Hoi Yvonne , wat een lief kaartje met die schattige stempel. Mooi ingekleurd. Enne.... er bestaan ergere verslavingen hoor. Christa.

    ReplyDelete
  12. Wat een schatje van een kaart Yvonne.
    Het is echt een lieverdje.
    En wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt.
    Heb een hele fijne zondag

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  13. Wat een liefjes, Yvonne! Zo schattig...

    Liefs, San

    ReplyDelete
  14. Het is een schatje, erg lief!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  15. Wat een super lief kaartje, dat stempeltje is zo schattig! Mooi ingekleurd ook.
    Groetjes Kizzy

    ReplyDelete
  16. supergeweldige stempel!
    en je hebt er echt ee schattig kaartje van gemaakt, helemaal top!
    groetjesssssssss

    ReplyDelete
  17. Heel mooi kaartje! En nog van harte proficiat, leuk dat je zo ver bent gekomen en zet 'm op!
    Gr-jes Mariken.

    ReplyDelete
  18. Heel mooi kaartje! En nog van harte proficiat, leuk dat je zo ver bent gekomen en zet 'm op!
    Gr-jes Mariken.

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne