Thursday 6 September 2012

Babykaartje....


Hallo lieve allemaal,
Vandaag heb ik een baby-kaart voor jullie.
Het kaartje is gemaakt als midway-reminder voor de Ge-We Challenge.
Jullie kunnen nog een paar weken meedoen; er is weer een heel leuk prijzenpakketje te winnen!

De stempel is (surprise) toch echt een Magnolia stempel en maakt deel uit van de kerst-serie die onlangs is uitgebracht. Ik vond hem eigenlijk ook wel geschikt voor andere gelegenheden als de kerst, dus vandaar op deze babykaart!
Het afdrukje is ingekleurd met de Distress refills.


Verder gebruikte materialen:
- Spellbinders Floral ovals (S5-356)
- Spellbinders ovals (S4-110)
- de allernieuwste bloemetjes uit de Ge-We winkel
- scrappapier van My Minds Eye (paperpad Miss Caroline)
- tekststempeltjeis van Marianne Design

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

Morgen ben ik er weer met een (geheel andere stijl) kaart die op een Amerikaanse site terug is te vinden!

Knuffelszz,
Yvonne

8 comments:

  1. prachtig kaartje met lief afdrukje.
    Wat heb je de bloemen prachtig verwerkt op je kaartje

    ReplyDelete
  2. Hoi Yvonne,
    Superlief kaartje, je hebt mooie zachte kleuren gebruikt. Mooi ook dat zilverkleurige frame van spellbinder.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    ReplyDelete
  3. Wat een lief kaartje en superleuk afdrukje! Mooie Spellbinders heb je weer gebruikt, gaaf!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  4. Wat een super schattig kaartje. En ja hoor, ik vind dat het prima kan dit beertje voor andere doeleinden dan kerst. Groetjes, Ankie

    ReplyDelete
  5. Wat een schatje, heel mooi.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  6. Wat een schatje Yvonne.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  7. Hoi Yvonne , wat een super schattig en mooi baby-kaartje is dit !! En wat grappig dat je de kerstbeer ervoor gebruikt hebt .... maar kan idd. heel goed. Mooi ingekleurd. Ik ga denk ik eens meedoen met jullie challenge. Ik heb nl. een babykaartje nodig. Dus 2 vliegen in 1 klap. Liefs , Christa.

    ReplyDelete
  8. Wat een geweldig leuke baby-kaart, daar past deze Magnolia idd supergoed bij!
    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne